yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

17 Ocak 2016 Pazar

Herseyin basladigi gun

Hersey bir akilli telefon ve isden ayrilmam ile basladi...
Zevkleri olan bir insan oldum hep.
Boya kalemlerini, kirtasiye esyalarini, buldugum her kagida birseyler yazmayi,kitap okumayi, mektup yazmayi, orgu ormeyi ,puzzle yapmayi hep cok sevdim.
Ama tum bunlara yaklasik 7yil ara vermisim veya yavaslatmisim
Kendimi unutmusum.
Isden bebegimle daha cok ilgilenebilmek icin ayrildim. Bir akilli telefon aldim bide daha once bende olmayan bir instagram hesabi...
Hahahaaa sanki yeniden dogdum. Ilk alti ay orguye sardim. Butun orgu ile ilgili profilleri hatim ettim ordum ordum ordum. Sonra boyama kitaplari, kitaplar ve simdi kirtasiye,mektup arkadasligi. Adim adim kendime geldim kendimi hatirladim simdi yine 17yasima donuyorum...
Hayata ara vermeyin yaptiginiz sey her ne ise calismak, okumak, anne baba olmak kendinizi de beslemeyi unutmayin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder