yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

31 Mart 2016 Perşembe

Bugün Bahar Geldi Kesin :)

selam selam 

hayatı yaşanır kılmak,
yaşamak ile oluyormuş..
 ahh ne büyük bir söz söyledim :)

yaşamak herkese göre değişiyor tabi ki

sonuçta ne ki yaşamak
verilen süreyi tamamlamak değil mi!

nasıl tamamlamak ama...

babaannem için, eşi ve çocukları için yaşamak
mesela bir dünya ülkesini merak etmiş midir.

en olmaz dediğimiz kişinin bile bir isteği vardır,

benim isteklerim bana kalsın 
gülmeyin şimdi bana:)
ama olduklarında haber veririm...

herkese hayal ettiklerine ulaşabilme isteği diliyorum...
yaşam enerjinizi kaybettiğiniz zamanlarda
bırakın kaybetmiş olun
mutsuz, asabi, çirkin olun
gerçek olun.
sonra toparlarsınız, kesin

çünkü gerçekten, siz toparlamasanız,
bahar gelir, çicek açar
hava miss gibi kokar
güneş ısıtır, bir arkadaş arar,
ya da sizden daha kötü durumda olan birini görür, utanırsınız
toparlarsınız.

hiç toparlayamazsanız beni arayın, birlikte kalkalım altında kaldıklarınızdan

iyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder