yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

18 Nisan 2016 Pazartesi

Cloverfield Yolu No: 10

selam selam 

akşam üzeri sinemaya gittik :)

Cloverfield Yolu no:10 

gerilim- bilim kurgu
satır satır film anlatmak istiyorum 
ama olmaz dimi 

şu kadar söyleyebilirim
zıplamak, heyecanlanmak, sürekli iyi kötü diye ikileme düşmek istiyorsanız alın biletinizi
uzun zamandır, bu kadar heyecanla film seyretmemiştim.

film ilk yarının sonuna kadar, 
yok öle değildir
yoksa böyle mi ikilemine sokuyor, insanı
bence bu duruma sebep baş rol oyuncusunun hep iyi adam rollerinde oynamış olması,
başrol oyuncusu soyadına yakışır bir adam olan
John Goodman

ben 8 yaşindayken Taş Devrindede oynamıştı:) (ne alakasız bir bilgi)
film boyu bu tombik adam için çelişkiye düşüyorsunuz

filmin sonunda, biraz sarpa sarmış olan senaryo toparlanmış
biraz acele olmuş bence
ama sonunda da insan bir geriliyor.

ben çok sevdim
gerilim ve fantastik seviyorsanız gidin derim
efektlerde çok iyiydi...

iyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder