yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

2 Nisan 2016 Cumartesi

Virajı Alamamak

İyi Geceler...

günlük yazmayı hep sevdim,
şimdi bu ekran biraz günlük hissi veriyor
ama kağıdın kalemin yerini tutmaz o kesin...

bugün yaşadığım,
çok da detay veremeyeceğim birşeyden bahsetmek istiyorum

bazı zamanlarda biranda bir şey olur,
küçük değersiz bir kaza
ne biliyim, ayağınız burkulur
bir anlık canınız çok yanar,
o sırada yanınızda olan kişiden, kolunuza girmesini
önemsemesini, ihtimam göstermesini beklersiniz

ama belki küçük birşey diye,
belki onunda aklı başka yerdedir diye,
tam da sizin istediğiniz gibi önem gösteremez size

siz durumdan rahatsız olduğunuzu belirtirsiniz
'sende ne kalasmışsın, ben burda ne haldeyim'
dersiniz...
aaaa karşı taraf tavrını değiştireceğine tam gaz devam

vardır dimi böyle insanlar, sadece  kendi dertleri, dert olan
kendi ufacık zevkleri, zevk olan
sizin onun memnuniyeti için yaptıklarınızı, normal karşılayan...

ben bir süredir, hayatımda  bulunan bu tarz insanlardan uzaklaşmaya başladım,
bana bir ayna gibi davranan, benim ona sarılmama müsade eden ve bana sarılan insanları istiyorum.

ama gidemeyecek olanlar var,
bunu bilip, ayaklarını gaz pedalından hiç çekmeyenler var.

ne acı...

virajı alamayıp, yuvarlanmak böyle bişey
tam gaz devam etmek hiç bir zaman kimseye birşey kazandırmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder