yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

8 Aralık 2016 Perşembe

Komik Planlar

Acaba ne kadar plan yapıyoruz?
ne kadar plan gerçekleşebiliyor, 
komik diyorum çünkü, biz planlar yaparken aslında bizi neler bekliyor. 
bir sabah, hatta klasik bir pazartesi sabahı, hastaneden oğlunuzun tahlil sonuçlarını almak için gittiğinizde, hastahaneden çıkıp, kahvaltı yapar, kahve içer sonra çalışmaya başlarım dediğinizde, yarım saat sonra dünyanın başınıza yıkılacağını düşünebiliyor musunuz?
ya da dünyanız başınıza yıkılmışken, nasıl bunun altından kalkacağınızı düşünüp yine planlar yapmaya başladığınızda yarım saat sonra herşeyin bir yanlışlık olduğunu öğrenip, rahatlayıp yeni planlar yapmak sizce de komik değil mi?

aslında hiç birşey komik değil, sadece gülerek hafifletmeye çalıştığımız ağır yüklerimiz var...

vay be ne yükler acaba...

neyse ben aslında 2017 de okumak istediğim kitapları yazmak istemiştim ama sonra korktum plan yapmaya, bakalım sağlık, zaman, huzur ve hayat müsade ederse 2017 de yapmak istediğim şeyler var.

bir plan daha aralık bitmeden istediklerimi buraya yazmak istiyorum, müsade var mı?

iyi geceler okuyanlara:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder