yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

4 Ekim 2015 Pazar

Evrim ve Onun Renkleri Yayında

bu işler yani bu yazma işleri, kim biraz okuyor biraz afilli konuşuyorsa "sen yaz, güzel yazarsın" diye sosyal bir gaz üzerine kurulmuş gibi gözükse de asılda o sosyal ortamın sesi çoğu zaman doğru konuşur. okuyan düşünen ve konuşan bir ruh yazmayı ister, gizli gizli sürekli yazar ama şu okuyanlar nasıl düşünür, beğenir mi diye içi kemiren kurtlar yıllarca elini tutar insanın .
bazı yaşlar var dönüm diyebileceğim, otuz yaşım içinde öle demek yerinde, yok anne çocuk blogu yazmayacağım başarılı da olamam zaten çünkü bu annelik işinde hiç "azime" değilim. azime benim espiri olarak azimli insanlara koyduğum tatlı bir isim bu arada bir azime teyze vardı çok çalışkan çok temiz tertipli bir kadındı aklımda öle kalmış.
herkes günlük yazmıştır sanırım  yada hatıra defteri, ben günlükden ziyade hayatı an an yazardım, hikayeleştirirdim, bazı zamanlar zihnimden yazardım, kalemim düşünceme yetişemezdi, rüzgar essin, dal kalksın vapur gitsin herşey bana ilhamdır ama özgür olamamak ve dediğim gibi beğenilir mi kaygısı ilan etmeme engel oldu.
işte bu yaşımın öz güvenine özgürlüğüne ihtiyacım varmış, şimdi bakıyorum doğal olmak, saygılı bir şekilde özgür olmak kuralsız olmak beğeniliyor. okuyan biri varsa diyecek ne kadar takmış beğenilmeye... yok yok takmadım ama övgü duymak herkes kadar benimde hoşuma gidiyor ve motive oluyorum niye şimdi ben sanat için sanat yapıyorum diyim ki...
amacım düzenli, içimden geldikçe yani sık sık yazmak, bloglamak yaşamı. bu ara pek bir renkliyim o yüzden 2010 da münzevi diye açtığım bu blogu Evrim ve Onun Renkleri şeklinde değiştirdim. içimde hala bir yerlerde bir münzevi var o kesin ama sanırım onu 70 yaşımda falan yanıma alacağım çünkü şuanda hayatım eğlenceli bir şekilde kalabalık. oğlum var 2 yaşında, eşim var 6 yıldır, annem var ki ondan sık sık bahsederim harika bir kadın. kız kardeşim var laf aramızda o bir azime:) yiğenim var dünya tatlısı sarışınım, erkek kardeşim var... ailem var şükürler olsun.
o zaman tekrardan merhaba, eski yazdıklarımı özellikle silmedim münzevi nasıl çicek açmış arada kendimde görmek isterim diye..
iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder