yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

16 Ekim 2015 Cuma

Kurmaca

Aslında kız kıza tatilimizden bahsetmek istemiştim ama bu ruh halim, o zevkli tatilimizi bir kabus gibi anlatmama sebep olur.
İyisi mi daha keyifli bir günde ki yakın zamanda keyifli hale gelirim, anlatmak.
Yaşayıp giderken farkına varamadığımız birçok şey oluyor
Herkesin yaşadığı gün 24 saat ve ay ve yıl…
Herkes eşit şartlarda yaşıyor değil mi
Peki ama eşit şartlarda mı savaşıyoruz bu hayatla…
Aldığımız kararlar sadece bizi mi etkiliyor
Sabır ettiğimiz günler, aslında başka şeylere sebep oluyor mu, biliyor muyuz
Tercihlerimiz sonra pişmanlıklara dönüşüyor mu
Kimler “ne güzel bir hayat dersi aldım” demeyi başarıyor
Kimler isyan etmenin hafifliği ile savrulup gidiyor
Kimsenin hayatı mükemmel değil
Bunu hatırlatıyorum kendime ve çok önceden ben doğmadan önce alınan kararların hayatıma yaptığı etkileri düşünmek, geri alamayacağım zamanın yorgunluğu ile miskinleşmek istemiyorum
Oysa ki bugün bir ışık inmiş şehrime
Her indiğinde bende aydınlanırım
Her geldiğinde heyecanlanırım
Bugün de o günlerden
Hoş geldin

İyi ki geldin…

2 yorum:

  1. Işığımızı yitirmemek lazım o ışık yolumuzu aydınlatıyor.Mutluluğu artırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz bir isik yakalamissa insan onu korumali

      Sil