yazar cafe

Bumerang - Yazarkafe

15 Ekim 2015 Perşembe

Ters Yüz



Kız kardeşim bir süre önce ters yüz filmini seyretmemi önermişti
ama çok yoğunuz ya, hayat 60 dk ara verilemeyecek kadar önemli ya
bir türlü izleyememiştim
bu akşam oğlumla çizgi film mi seyretsem diye film sitelerinde dolanırken 
ters yüz filmine denk geldim
tabi ki oğlum ilk 20 dk sonra babası ile oyun oynamak için beni bıraktı
hehehe iyi de oldu heyecanla, ilgi ile filmi seyrettim
bence tamamen bir yeni büyümeye başlayan ve çoktan büyümüşler için yazılmış bir film
beynin yönetiminin bu kadar güzel anlatılmış olması ve insan hayatı için nelerin önemli olduğunun 
sade bir şekilde aktarılması yüzümde tatlı bir gülümseme ile seyretmeme sebep oldu,
tabi ki filmin ortasında yanıma gelen dumanı üzerinde çikolatalı pudinginde etkisi yadsınamaz.

neşe, öfke,kaygı,hüzün ve kibir

ahh hayatımızda ne kadar etkililer,
hangisine direksiyonu vereceğimiz kesinlikle bizim elimizde
ama bizler en kolay neşemizi kaybediyoruz 
öfke devreye girdiğinde de dönülmez kayıplar yaşıyoruz

filmde de neşe kayboluyor ve sırası ile  eğlence adası, dostluk adası hatta aile adası bile çöküyor.
ben filmi seyrederken düşündüm, benim beynimde kim direksiyonda acaba, 

siz de kim direksiyonda...
neşeniz kaybolmasın :)  


3 yorum:

  1. Daima direksiyon el değiştirdi Evrim'ciğim benim yaşamımda.Galiba tek duygu ele geçirmemeli direksiyonu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki hepsinin uyum icinde olmasi gerekiyor ama cevremizde de vardir ole insanlar ,herseyin kotu tarafini gorenler veya herseysen eglence cikarabilenler. Bilemedim kendimi dusunup duruyorum aksamdan beri...

      Sil
    2. Tabi ki hepsinin uyum icinde olmasi gerekiyor ama cevremizde de vardir ole insanlar ,herseyin kotu tarafini gorenler veya herseysen eglence cikarabilenler. Bilemedim kendimi dusunup duruyorum aksamdan beri...

      Sil